Архив журнала

COLLABORATION — A METHOD OF ADVANCEMENT OF MODERN BRANDS





Дата публикации статьи в журнале: 16/06/2018
Название журнала: Международный журнал Содружество, Выпуск: 25, Том: 1, Страницы в выпуске: 19-21
Автор: Корчагина Ю.Г
Шахты, Институт сферы обслуживания и предпринимательства (филиал) ДГТУ в г. Шахты,
Автор: Дмитриенко Н.А
Шахты, Институт сферы обслуживания и предпринимательства (филиал) ДГТУ в г. Шахты,
Автор:
, ,
Анотация: The article discusses the popular trend of Collaboration among brands and companies. Honored artist of Russia Nikas Safronov and the company LILIA launched a cultural project to promote contemporary art through simple household items-Collaboration, reproduction of paintings on paper napkins. The project pursued 2 goals – a commercial, and the main goal-the formation of a certain perception of the product by the consumer. As a result, napkins with Collaboration caused a lot of excitement and interest, both among end users and among the largest Federal networks, because earlier in their range of such products was not
DOI:
Данные для цитирования: Корчагина Ю.Г Дмитриенко Н.А . COLLABORATION — A METHOD OF ADVANCEMENT OF MODERN BRANDS. Международный журнал Содружество. Экономические науки. 16/06/2018; 25(1):19-21.

Скачать в формате PDF


Список литературы: 1. "Who needs Collaboration" entertainment portal (open access) URL: http://www.wonderzine.com/wonderzine/style/style/227230-collabs


33 просмотров
  Другие архивы